Laagste prijs garantie
Gratis thuisbezorgd in België en Luxemburg
Gratis retourneren
30 dagen bedenktijd

Veelgestelde vragen

Bestellen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Indien het product op voorraad is en u heeft de bestelling geplaatst op werkdagen voor 16.00 uur, dan wordt uw bestelling dezelfde dag nog verstuurd. Wanneer het product niet op voorraad is, dan ziet u de levertijden staan bij het product.  

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?
Zodra u uw bestelling heeft geplaatst, kunnen wij deze niet meer aanpassen. Mocht u uw bestelling willen annuleren en de bestelling is nog niet verstuurd, dan kunnen wij dit voor u in orde maken. Hiervoor kunt u contact opnemen met [email protected].

Wat is de voorraad?
Alle levertijden worden in onze webshop vermeld bij het product. Deze levertijden zijn leidend en zijn te vinden in de grote groene balk bij het product.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Door wie specifiek is afhankelijk van de grootte van het pakket. Valt het pakket binnen de afmeting 100x70x58 cm? Dan wordt deze door bijvoorbeeld PostNL of DHL bezorgd. Alle pakketen groter dan deze afmeting worden door PostNL extra@home verstuurd. U ontvangt op de avond van verzending een verzendbevestiging dat je pakket is verzonden met daarin een track&trace code waarmee u de zending kunt volgen. Woont u in een appartementencomplex? Dan wordt er geleverd tot de 4e verdieping tot de voordeur. Zowel per trap als per lift.

Wat is de levertijd?
Wanneer het product op voorraad is en u plaatst een bestelling voor 16.00 uur, dan word uw bestelling dezelfde dag nog verstuurd. Mocht het product een levertijd hebben, dan wordt dit altijd vermeld bij het product in de webshop. 

 

Betalen

Kan ik achteraf betalen?
AfterPay voert voor www.dimehouse.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Let op, wanneer producten een levertijd hebben, is het niet mogelijk om voor de optie achteraf betalen te kiezen. Afterpay stuurt twee weken na het plaatsen van de bestelling een factuur met een betaalverzoek. Deze betaalmethode is daarom niet geschikt voor bestellingen met een lange levertijd.

Kan ik betalen met VVV bonnen?
Het is het niet mogelijk om met VVV bonnen te betalen.

Kan ik op factuur betalen?
Het is het niet mogelijk om op factuur te betalen. Mocht u een zakelijke klant zijn, dan kunt u een offerte aanvragen via [email protected].

Kan ik een factuur ontvangen welke BTW verlegd is?
Dat is zeker mogelijk, en zodra er zakelijk besteld is via de webshop kunt u meteen het BTW nummer invullen waardoor de BTW verlegd is.

 

Verzending & Bezorging

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Indien er een bestelling is geplaatst op werkdagen voor 16.00 uur en het product op voorraad is, word de bestelling dezelfde dag nog verstuurd. Mocht het product een levertijd hebben, dan wordt dit altijd vermeld bij het product en zal uw bestelling binnen het termijn dat genoemd wordt, geleverd worden.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzending is gratis zowel in Nederland als in België.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat, ontvangt u ’s avonds tussen 19.00 uur en 23.00 uur een track & trace code per e-mail zodat u de zending kunt volgen.

Kan ik mijn bestelling bij een afhaallocatie laten bezorgen?
Helaas is het niet mogelijk om uw pakket rechtstreeks bij een afhaallocatie te laten bezorgen. Wanneer u niet aanwezig bent tijdens de eerste bezorgpoging, dan wordt uw bestelling wel bij een afhaallocatie bezorgd.

Kan ik mijn bestelling in de showroom afhalen?
Er is geen voorraad aanwezig in onze showrooms en om deze reden is het niet mogelijk om producten af te halen in de showrooms.

 

Ruilen & Retourneren

Kan ik gratis retourneren?
De bestelling kan binnen 30 dagen gratis geretourneerd worden. Hiervoor kunt u uw bestelling aanmelden via de webshop.

Kan ik mijn bestelling ruilen?
Het is niet mogelijk om een bestelling te ruilen. Mocht uw huidige bestelling niet naar wens zijn, dan kunt u deze kosteloos retourneren en het gewenste product via de webshop bestellen.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
In het geval van een beschadigd product, moet u contact met ons opnemen via e-mail op [email protected] of door in te loggen op uw account op de Dimehouse-website. Wij zullen u dan informeren over de te volgen procedure.

Kan ik mijn bestelling retourneren in één van jullie showrooms?
Nee, producten kunnen niet geretourneerd worden in onze showrooms.

Ik heb geen verpakking meer om het product te retourneren, wat moet ik doen?
Indien u geen verpakking meer heeft, dient u zelf voor geschikt verpakkingsmateriaal te zorgen.

Wat zijn jullie retourvoorwaarden?
Aan deze voorwaarden dient jouw retour te voldoen:
-Het product is minder dan 30 dagen geleden door u ontvangen.
-Het product is niet gemonteerd, in gebruik genomen, beschadigd of incompleet.

U bent zelf verantwoordelijk voor het correct retourneren van uw order. We adviseren u om na aankoop van het meubelstuk de originele doos twee maand te bewaren. Deze is immers geschikt om het product schadevrij te vervoeren. Schades tijdens het retourproces worden in mindering gebracht op het te crediteren bedrag.

Hoelang duurt het voordat mijn retour wordt verwerkt?
Retouren worden doorgaans binnen 14 dagen na ontvangst in ons magazijn verwerkt.

 

Klachten

Ik heb een product met schade ontvangen, wat moet ik doen?
Wanneer u een product heeft ontvangen met schade, dan dient u deze binnen 3 dagen te melden bij onze klantenservice. Wij lossen de klacht graag samen met u op.

Hoe kan ik mijn klacht indienen?
Indien u een klacht heeft, dan kunt u deze melden bij onze klantenservice via [email protected]. Wij lossen de klacht graag samen met u op.

 

Garantie

Hoe lang heb ik garantie op een product?
- Dimehouse geeft op alle producten een algemene garantie van 2 jaar.
- Op houten framewerken wordt een garantie gegeven van 3 jaar.
- Op metaalonderdelen wordt een garantie gegeven van 5 jaar.

Verdere informatie over garanties kan je vinden op onze garantiepagina

Laagste prijs garantie
Gratis thuisbezorgd in België en Luxemburg
Gratis retourneren
30 dagen bedenktijd